Euromanager s’integra a la xarxa global d’InterSearch
Euromanager s’integra a la xarxa global d’InterSearch
L’organització líder que aglutina firmes independents de prestigi d’executive search arreu del món -amb 90 oficines a 50 països- ha escollit la consultora espanyola com a partner en exclusiva per implantar-se a tota la península ibèrica.
9 de juliol del 2019
Amb aquesta aliança estratègica, Euromanager reforça el seu caràcter internacional, en passar a formar part d’InterSearch, una xarxa internacional de recerca d’executius que des de fa tres dècades opera en més de 70 mercats i suma al voltant de 600 consultors en tots els continents.
A més d’estar present en pràcticament tots els països d’Europa, InterSearch s’estén a focus de talent de gran potencial com la Xina, l’Índia o els Estats Units d’Amèrica.
Euromanager és l’única consultora d’Espanya i Portugal que representarà a InterSearch a la península ibèrica, després de superar el rigorós procés de selecció requerit per esdevenir una firma membre. Aquesta organització internacional ha escollit a Euromanager en considerar que encaixa a la perfecció amb la seva filosofia d’oferir als seus clients una visió àmplia i transversal del negoci, independentment de si són una empresa petita o mitjana o una multinacional.
Cooperar per ampliar horitzons
InterSearch també ha valorat molt positivament l’esforç d’Euromanager per oferir la més alta qualitat en els serveis d’executive search, garantint la integritat, la professionalitat, la confidencialitat i la transparència en totes les fases del procés.
Com subratlla Frank Schelstraete, president d’InterSearch, “em satisfà especialment donar la benvinguda a Euromanager a la nostra organització. Teníem l’objectiu estratègic, com a xarxa internacional, de comptar amb una firma líder a Espanya, i els socis d’Euromanager acumulen una àmplia experiència en recerca d’executius”.
Segons Schelstraete, “sens dubte, Euromanager es troba entre les principals firmes d’executive search a Espanya i el vincle amb InterSearch li permetrà créixer amb més rapidesa i adquirir un perfil encara més internacional”.
Per la seva banda, Alberto Abadías, soci i director general d’Euromanager, destaca que “la integració a InterSearch ens permet tenir una visió global, i podrà donar servei als nostres clients en qualsevol part del món, amb una execució local, però sent pilotada pel soci de Euromanager amb el que ja té la confiança dipositada”.
Una filosofia en comú: ’think global, act local’
L’extensa xarxa internacional d’InterSearch està sòlidament establerta i ofereix una gran experiència local a cada mercat individual, a través de les seves firmes associades. Es tracta d’un model que porta tres dècades funcionant amb èxit.
Al seu torn, Euromanager, també amb prop de 30 anys de trajectòria, col·labora estretament amb companyies de tot tipus, moltes d’elles empreses nacionals internacionalitzades i que estenen la seva presència a través de filials a un gran nombre de països en el món.
En aquest sentit, Eduard Cambra, soci d’Euromanager, sosté que “la nostra vocació és donar suport als nostres clients oferint un servei global, de manera que puguin confiar en Euromanager per solucionar les seves necessitats d’incorporació de talent directiu en qualsevol lloc on tinguin implantació; la relació amb els nostres socis a InterSearch ens permet, precisament, posar a la seva disposició el millor coneixement local del mercat en més de 70 països, mantenint un únic interlocutor, Euromanager”.
Cinc grans beneficis de formar part d’una xarxa internacional
Els socis d’Euromanager assenyalen les principals avantatges de l’aliança amb InterSearch tant per a la firma com per als seus clients i candidats:
- Poder oferir als clients un abast global en la recerca dels millors directius.
- Obrir un ventall d’oportunitats internacionals per a candidats locals amb predisposició a la mobilitat.
- Interactuar amb els diversos socis internacionals de la xarxa. Aquesta relació aporta a Euromanager coneixement global del sector i permet intercanviar opinions i compartir projectes al voltant de millors pràctiques.
- Accedir a trobades, workshops i formacions per als socis de la firma, ja que la xarxa persegueix un objectiu d’excel·lència i millora dels processos i coneixement dels diferents mercats.
- Ampliar el radi d’acció amb empreses internacionals clients de la xarxa, que a través d’Euromanager canalitzaran les seves necessitats de reclutament de directius a Espanya, generant noves oportunitats per als candidats.
Una col·laboració fructífera
Arran del recent acord entre InterSearch i Euromanager s’han generat ja oportunitats en dues direccions, segons Eduard Cambra: “hem pogut oferir un servei internacional, basat en el nostre profund coneixement local del mercat, a clients de la nostra firma amb necessitats a nivell internacional, i hem ajudat ja a clients internacionals de la xarxa amb les seves necessitats a Espanya”.
A més, Cambra assenyala que “el nostre objectiu és consolidar aquest tipus de relacions i incrementar anualment el nombre de projectes que, des de la xarxa o a través de la xarxa, puguem dur a terme amb èxit”.